Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.
Доколку производот е неисправен и треба да се сервисира, ве молиме да ја проверите документацијата од овластениот сервисен центар кој е вклучен со вашиот производ и истовремено, постапете во согласност со инструкциите на овластениот сервисер.
Ако порачаниот производ е неисправен, и не одговара на описот на страницата, или едноставно, не ги исполнил очекувањата на клиентот, можете во рок од 15дена од добивањето на артиклот да направите замена или враќање на производот.
За да го остварите ова право,треба да го вратите производот неоштетен во оригиналното пакување со сета опрема и документација со која производот бил при првичната испрака.
. По истекот на 15 дена, клиентот треба да ги следи инструкциите кои се зададени во гаранцијата.
РЕКЛАМАЦИЈА НА ПРОИЗВОД
Во случај од било која причина да не сте задоволни од производите, тие може да се заменат или да се вратат во рок од 15 дена од приемот, и вашите пари ќе ви бидат вратени.
За да го остварите ова право, треба да го испратите вашиот производ неоштетен во оригиналното пакување со сета опрема и документација со која производот бил при првичната испрака.
Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластен сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.
Доколку увидите дека производот по испораката не е во исправна состојба, контактирајте не и ние ќе се потрудиме што е можно поскоро неисправниот уред да ви биде заменет со нов.